  • Data: 2013-05-20 17:03:15
    Temat: Re: podwójne dobro małżeńskie z millenium
    Od: "az.anonim" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Powiem tak: dwa razy dopytywałem delikatnie sugerując, że raczej chodzi o limit 50zł
    bonusu per konto a nie karta,
    ale uprzejma Pani dwa razy upierała się, że jestem w błędzie i że zwrot będzie osobno
    dla mnie i osobno dla małżowiny.

    Więc albo usilnie wprowadzała mnie w błąd albo czym innym jest druga i kolejna karta
    na tego samego klienta a czym innym jest karta na małżonkę przy wspólnym koncie.