  • Data: 2005-03-13 17:51:00
    Temat: Re: podwyzszenie limitu na KK
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com> szukaj wiadomości tego autora

    swoje:

    > Możesz napisać mi gdzie?

    W Idei, na przykład..

    > No w sumie racja, mając te 5000zł gotówki w portfelu też mogę wynająć
    > ochroniarza na godziny, ale czy to jest metoda?

    Czy masz ogólne pojęcie ile kosztują usługi firm ochroniarskich, czy tak
    tylko piszesz co Ci do głowy przyjdzie?

    > Absolutnie podstawowych :-) Za 1000zł mogę sobie kupić 625 litrów gazu, co
    > pozwoli mi przejechać ok. 12500km miesięcznie. Wystarczy :-)

    Samochody na gaz nie są jeszcze obowiązkowe, mam nadzieję?

    > Nie użyłem słowa debil - jest obraźliwe. Głupota zaś to słowo neutralne.
    > Stwierdzenie faktu. Nie możesz mieć do mnie pretensji, że na stół mówię...
    > stół.

    A jak nazwać gościa, który myśli, że wszyscy inni muszą tak jak on?

    > Można, ale np. karta Citi kosztuje ok. 150zł rocznie. Za tą kwotę możesz
    > uzyskać 15000zł kredytu w koncie (1%), czego ów Citek Ci na karcie pewnie
    > nie da.

    Najlepsza z Żon ma kartę w Citi za darmo, ubezpieczenie jest znacznie
    mniejsze niż zyski z rabatów, a limit właśnie taki.

    Innymi słowy KK jest droższa jeśli chodzi o wyjątkowe sytuacje,
    > mniej funkcjonalna od gotówki. Natomiast nie neguję, iż są osoby żyjące
    > ponad stan, zatem gotowe wydawać co miesiąc wielokrotność swoich dochodów.

    Znaczy: tylko utracjusze mają karty złote i lepsze?

    > Ot, nie każdy żyje od pierwszego do
    > pierwszego.

    To prawda, Nie każdy jednak na takim samym poziomie.

    --
    **** ****
    **** If you're so smart, why Microsoft Outlook Express ****