    From: "CB" <v...@w...pf.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: podwyzszenie limitu na KK
    Date: Sun, 13 Mar 2005 19:04:56 +0100
    <d0s92f$suj$1@news.dialog.net.pl> <d0sdbf$ebb$1@atlantis.news.tpi.pl>
    <d0t2au$hfc$1@news.dialog.net.pl> <d0uj5p$6ui$1@news.onet.pl>
    <d0un9u$eee$1@nemesis.news.tpi.pl> <d0v4to$t81$1@news.dialog.net.pl>
    <d0vcqb$2mi$1@nemesis.news.tpi.pl> <d0vfr5$p56$1@srv.cyf-kr.edu.pl>
    <d0vik2$iv3$1@news.onet.pl> <d0vnts$cs9$1@news.dialog.net.pl>
    <d0vqiv$g54$1@nemesis.news.tpi.pl> <d0vqmp$f8m$1@news.dialog.net.pl>
    <d11dui$5ij$1@nemesis.news.tpi.pl> <d11jhb$hco$1@news.dialog.net.pl>
    <d11n16$5ig$2@nemesis.news.tpi.pl> <d11pvc$mfa$1@news.dialog.net.pl>
    <d11uqf$ov3$3@nemesis.news.tpi.pl>

    > > Możesz napisać mi gdzie?
    > >
    > W Idei, na przykład..

    No proszę, tego nie wiedziałem. Gdyby jeszcze sieci stacjonarne i parę
    innych firm poszło tym śladem - byłoby super.

    > Czy masz ogólne pojęcie ile kosztują usługi firm ochroniarskich, czy tak
    > tylko piszesz co Ci do głowy przyjdzie?

    Jak to szło... pieniądze niektórzy wydają bo lubią? To tylko kolejny stopień
    absurdu.

    > Samochody na gaz nie są jeszcze obowiązkowe, mam nadzieję?

    Biorąc pod uwagę ekologię - szkoda.

    > A jak nazwać gościa, który myśli, że wszyscy inni muszą tak jak on?

    Nie wiem, czy muszą. Raczej jest to rodzaj propozycji. Człowiek opierający
    się na logicznych przesłankach zwykle nazywany jest racjonalistą. Czasami
    pragmatystą, jeśli działanie powoduje wymierne korzyści.

    > Najlepsza z Żon ma kartę w Citi za darmo, ubezpieczenie jest znacznie
    > mniejsze niż zyski z rabatów, a limit właśnie taki.

    Zatem KK po prostu się opłaca. I o to chyba chodzi.

    > Znaczy: tylko utracjusze mają karty złote i lepsze?

    Powiedzmy, że to kwestia prestiżu, a nie efektywnego wykorzystania KK. Co
    więcej - część banków świetnie sobie z tego zdaje sprawę. W PKO BP kwestia
    "prestiżu" już nawet przy podstawowej karcie dla ludu jest wysuwana na plan
    pierwszy. Zawsze mnie zastanawiało czy człowieczek w markecie płacący za
    bułeczki i mleczko kartą, ostentacyjnie otwierając portfel pełen kart
    naprawdę korzysta choć w 10% z ich możliwości.

    pzdr