  • Data: 2009-12-19 07:53:44
    Temat: Re: pogoda dla bogaczy
    Od: "Endriu" <n...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > uuu ale to moja opinia. Czy naprawdę trzeba szukać daleko przykładów?
    > A co do pogody to ledwie dwa-trzy dni temu zapowiadano odwilż i ocieplenie
    > na weekend - na pocieszenie.
    > Teraz się mówi że będzie "nieco cieplej" a na mapach pogody króluje mróz.
    > Mam słabą pamięc, ale nie dalej jak tydzień temu podczas prognozy podano
    > trafność w okolicach 85-90 %.
    > Dwa lata z rzędu czekałem nad morzem na ocieplenie, które zapowiadano "za
    > kilka dni" - przez niemal 2 tyg. To było 1.5 roku temu.

    Co do pogody to są swie strony:

    http://pl.allmetsat.com/zdjecia/sat24_poland_ir.php
    http://tiny.pl/hxv98

    Z których dosyć trafnie pogodę można przepowiedzieć samemu z dokładnością do
    2-3 dni .....
    Np za parę dni spodziewane jest ocieplenie, którego front teraz jest nad
    Austrią i Węgrami (jak go gdzies tam nie rozwieje po drodze)....

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/