    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: pokolenie Z
    Date: Mon, 17 Jun 2024 13:48:34 +0200

    On Mon, 17 Jun 2024 12:02:33 +0200, Piotr Gałka wrote:
> [...]
    zaja-ze-nie-musza-splacac-dlugow-jesli-ich-nie-stac

    > Czyli po maturze 20% jedzie studiować do innego miasta.
    > Te 20% można podzielić na 13%, tych którzy wynajmują mieszkania wspólnie
    > z innymi lub mieszkają w akademikach i 7% tych, którym rodzice wynajęli
    > samodzielne mieszkanie.

    Ale to rzekomo wynik wśród maturzystów. Spóźnili się, i spytali
    młodych studentów?

    > Skoro mieszka z rodzicami - ma dach nad głową i co jeść to na swoje
    > potrzeby może jakoś zarabia i jak go zapytać to powie, że utrzymuje się
    > samodzielnie.

    Może być jakoś tak.

    > Maturzysta może mylić dochód z przychodem. Jak raz na miesiąc sprzeda
    > jakąś używaną rzecz w necie to może zadeklarować, że ma regularny dochód
    > z netu.
    > Poza tym regularny dochód to może być kilkadziesiąt złotych w przypadku
    > jednym i dziesiątki tysięcy w przypadku innych. I to i to może być
    > regularne.

    > Co Cię szczególnie dziwi, bo nie jest to dla mnie jasne.

    Jeśli to naprawde maturzyśći a nie juz studenci, to mnie troche dziwi
    ten samodzielny odsetek.

    Przedsiębiorczość internetowa też mnie trochę dziwi - może nie tacy
    oni źli, jak ich niektórzy kreują ...

    J.