eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankipołączenie się PKO BP i InteligoRe: połączenie się PKO BP i Inteligo
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!n
    ews.icm.edu.pl!news.ipartners.pl!not-for-mail
    From: "schen" <s...@i...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: połączenie się PKO BP i Inteligo
    Date: Wed, 6 Nov 2002 10:32:42 +0100
    Organization: Internet Partners
    Lines: 27
    Message-ID: <aqaniv$1qlp$1@news2.ipartners.pl>
    References: <aq9hk0$iqc$1@flis.man.torun.pl>
    NNTP-Posting-Host: 217.153.105.171
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 7bit
    X-Trace: news2.ipartners.pl 1036575135 60089 217.153.105.171 (6 Nov 2002 09:32:15
    GMT)
    X-Complaints-To: a...@i...pl
    NNTP-Posting-Date: 6 Nov 2002 09:32:15 GMT
    X-Priority: 3
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2600.0000
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2600.0000
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:211618
    [ ukryj nagłówki ]

    Mnie interesuje cos innego - jaki jest sens utrzymywania oddzialu
    internetowego w marmurku jesli chodzi o dluzszy horyzont czasowy.
    W przyszlosci i tak prawdopodobnie do "zwyklych" rachunkow bedzie
    dostep przez internet... Czyzby tylko rozwiazanie na kilka lat dla
    tych co "wybrzydzaja" i maja rozne nowoczesne "fanaberie"? Owszem,
    bank internetowy moze zaoferowac wiekszy procent, ale znaczenie
    oprocentowania drastycznie maleje. Oddzial internetowy mialby szanse
    istnienia rowniez w przyszlosci jako taki samoobslugowy oddzial z wieksza
    funkcjonalnoscia internetowa niz zwykle konta, ale wymagaloby to rozwiazania
    paru istotnych ograniczen (mam tu na mysli przede wszystkim problem
    potwierdzen operacji, zwlaszcza jesli chodzi o rachunki firmowe). Bylo
    to nie raz walkowane na grupie i ja sam prawdopodobnie nie zdecydowalbym
    sie na prowadzenie DG w banku, ktory nie oferuje latwo dostepnych (i tanich)
    potwierdzen operacji z pieczatka i podpisem. Z urzednikiem US sie nie
    dyskutuje -
    jak sie uprze, ze chce miec pieczatki na wszystkim, to co (a sa takie
    przypadki)?
    Wydrukowany PDF nie jest zadnym "dokumentem elektronicznym" i co do tego nie
    powinno byc watpliwosci...
    Ciekawe, jak to zostanie w przyszlosci rozwiazane.
    A PKO BP? Pierwszym krokiem IMHO powinna byc rozbudowa centrum obslugi
    telefonicznej
    odziedziczonego z Inteligo i zaadaptowanie go do obslugi wlasnych kont. Bo
    to, co jest
    w ofercie PKO BP w tej kwestii to... :-(((((


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1