  • Data: 2008-11-18 08:18:18
    Temat: Re: [polbank] KK Era
    Od: RobertS <b...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Zapewne PTC coś dopłaca Greczynom do tego interesu. A na 98% obstawiam,
    > że dopłaci, jeśli 1% zwrotu to będzie więcej niż X złotych rocznie.

    1. max. zwrot to 750zł rocznie
    2. nie oddzwonili więc sam zadzwoniłem i pogadałem z kobitą z
    Polbanku...i uwaga
    3. ktoś pisał, że zaoferowali mu 4kzł, bo płaci rachunki po 100zł/m-c,
    ja kupuję tylko kartę za 50zł raz na 3 m-ce (płacę punktami z allekarty)
    i od razu zaproponowali mi 20kzł (konieczne zaświadczenie), a bez
    papierów 10kzł...wspomniałem, że na www jest info, że kk bez papierów z
    limitem do 8kzł, konsultantka na to, że to jest błąd i "zapewnia mnie",
    że do 10kzł bez zaświadczenia
    4. spisaliśmy wniosek via tel., w czwartek ma przyjechać kurier z
    papierami do podpisu

    kilka miesięcy temu Polbank odrzucił mój wniosek o kk, ale może tym
    razem się uda ;-)

    --
    pozdrawiam
    RobertS