eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankipolbank bankowa porażkaRe: polbank bankowa porażka
  • Data: 2008-08-20 13:00:10
    Temat: Re: polbank bankowa porażka
    Od: Piotr Hołda <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    krzysztofsf pisze:
    > On 20 Sie, 14:31, Piotr Hołda <p...@w...pl> wrote:
    >> zlotowinfo pisze:
    >>
    >>> "Podczas przetwarzania żądania wystąpił błąd wewnętrzny. Spróbuj
    >>> ponownie później. / There was an internal error while processing your
    >>> request. Please try again later."
    >> Już miałem u nich wyrabiać KK ale dopadły mnie wątpliwości:
    >> - jak spłacę zadłużenie kiedy serwis będzie leżał kilka dni, jak obecnie?
    >
    > A co ma serwis wspolnego ze splata?

    To ma wspólnego, że zamierzałem KK spłacać właśnie z konta w Polbanku.
    Pytanie: Czy w przypadku takim, jak teraz ktoś mi nie powie, że mogłem
    zapłacić z innego konta w innym banku itp.

    > Podgladu i tak nie masz, opierasz sie na papierowych wyciagach, ktore
    > przysylaja raczej z odpowiednim wyprzedzeniem.
    >
    >
    >> - kto zapłaci karne odsetki i pozostałe opłaty z tym związane?
    >>
    >> Ktoś przerabiał ten temat?
    >
    > az wyciag im sie nie wygenerowal i nie wyslali do miedzy innymi mnie.
    > Dowiadywalem sie telefonicznie ile wlasciwie mam splacic, gdy zblizal
    > sie przewidywany (zamkniecie okresu+24 dni) ternmin splaty.
    > zaplacilem na tej podstawie.
    > Po 2-ch miesiacach nadszedl brakujacy wyciag z przeprosinami, ze nie
    > wydrukowal sie z przyczyn systemowych i jesli jego brak spowodowal
    > opoznienie splaty, to anuluja wszystkie kary, tylko zglosic.
    > O odsetkach i utracie GP nie wspominali.

    To jednak trochę inna sytuacja.

    >
    >> Ja od 2 dni nie mogę wygenerować nowego certyfikatu a w związku z tym
    >> nie mam możliwości przelania moich pieniędzy. Jeżeli poniosę z tego
    >> tytułu jakieś straty, czy mogę żądać od banku zadośćuczynienia?
    >>
    >
    > ;/ Sadze, ze moga odpowiedziec, ze mozna bylo skorzystac z innych
    > kanalow domagajac sie wykonania beplatnego danego przelewu.

    Tego się właśnie obawiam. Zawsze mogą się wykręcić, że mogłem rzucić
    wszystko i kosztem mojego czasu naprawić ich błędy.
    Nie chce mi się.

    >
    > Nie mysl o nich jako o banku internetowym...

    Nie internetowe mnie nie interesują. Chodzenie do banków już dawno
    wyszło z mody ;)

    Podsumowując: Postanowiłem nie podpisywać umowy KK. Karta już zamówiona
    więc kurier będzie musiał odejść z niczym. Odwołać go nie mogę bo
    panienka, która mi ją wcisnęła oczywiście dzwoniła z zastrzeżonego numeru.

    --
    Pozdrawiam
    Piotr Hołda

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1