eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankipolbank bankowa porażkaRe: polbank bankowa porażka
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: Piotr Hołda <p...@w...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: polbank bankowa porażka
    Date: Wed, 20 Aug 2008 14:31:18 +0200
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 18
    Message-ID: <g8h2qq$t2g$1@inews.gazeta.pl>
    References: <g8cj7d$n08$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: 217.117.136.68
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1219235482 29776 217.117.136.68 (20 Aug 2008 12:31:22 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 20 Aug 2008 12:31:22 +0000 (UTC)
    X-User: pholda
    In-Reply-To: <g8cj7d$n08$1@inews.gazeta.pl>
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.16 (Windows/20080708)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:453391
    [ ukryj nagłówki ]

    zlotowinfo pisze:
    > "Podczas przetwarzania żądania wystąpił błąd wewnętrzny. Spróbuj
    > ponownie później. / There was an internal error while processing your
    > request. Please try again later."

    Już miałem u nich wyrabiać KK ale dopadły mnie wątpliwości:
    - jak spłacę zadłużenie kiedy serwis będzie leżał kilka dni, jak obecnie?
    - kto zapłaci karne odsetki i pozostałe opłaty z tym związane?

    Ktoś przerabiał ten temat?

    Ja od 2 dni nie mogę wygenerować nowego certyfikatu a w związku z tym
    nie mam możliwości przelania moich pieniędzy. Jeżeli poniosę z tego
    tytułu jakieś straty, czy mogę żądać od banku zadośćuczynienia?

    --
    Pozdrawiam
    Piotr Hołda

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1