  • Data: 2008-09-08 11:04:33
    Temat: Re: polbank bankowa porażka
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console20> szukaj wiadomości tego autora

    "zlotowinfo" g9ujvf$9to$...@i...gazeta.pl

    > to masz wyjątkowe szczęście, bo takich jazd z polbankiem jak dzisiaj nie bylo już
    dawno

    Najpierw miałem wpłacić (przed tygodniem) do Eurobanku, ale zaszwankował
    internet, więc wpłaciłem do Polbanku, z którego mogę szybko zabrać
    (przynajmniej teoretycznie) za pomocą karty. Później internet ruszył
    a belka nadciągała, więc zabrałem z Polbanku i wpłaciłem do Eurobanku,
    z którego polałem do mBanku i WBK, aby uciec od goniących mnie belek...
    Pieniądze już zeszły z Eurobanku (do mBanku nie dotarły; w WBK jeszcze
    nie sprawdzałem, bo mi nie chce się) a w Polbanku nadal są... :)

    A teraz muszę zabrać z BGZ, gdzie dziś wpłaciłem, aby polać -- na przykład
    do mBanku... Ale tutaj nie mam urządzeń skrobiących (wiem -- skro_banki są
    zabronione, ale cóż poradzić, gdy bank nie wprowadza SMSów) więc odlanie
    przeciąga się w czasie... Muszę iść do domu, zabrać notebook i zdrapki...

    Po awarii notebooka (a raczej po powrocie z serwisu, gdzie był zaskakująco
    krótko -- raptem 4 dni, wliczając transport w obie strony Kalisz-Białystok)
    kopiuję pliki po karcie z szybkością 10 Mbita/s... Notebook ma gigabitową
    kartę, ale Dipol (który mi dawał kiedyś dostęp do netu) zafundował karty
    najtańsze, więc teraz mam szybkość ze ,,stacjonarnym'' komputerem jaką mam...

    Nowa odsłona Polbanku chodzi jak burza -- na slajdzie. ;)
    (chyba dziś już nie doczekam się odpowiedzi ze strony
    Polbanku -- raz dziennie zerknąć to wg Polbankowych
    wystarczająco często)

    E...