  • Data: 2010-02-27 09:24:15
    Temat: Re: polbank i kk ery
    Od: Robert Kois <k...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 27 Feb 2010 07:31:04 +0100, Kamil Jońca napisał(a):

    > I tak apropos <9gm6x9holdbq$.dlg@kojer.kojer> u mnie też podgląd
    > obecnych transakcji pojawił się dopiero po wygenerowaniu 1. wyciagu. :)

    Jakbyś kiedyś chciał sobie włączyć automatyczną spłatę z np. konta mocno
    oszczędzającego to to też działa dopiero od pierwszego wygenerowanego
    wyciągu po właczeniu automatycznej spłaty (znaczy jeszcze nie wiem czy
    zadziała ale tak mnie infolinia zapewniła ;)). Tak btw to chyba zatrudnili
    dodatkowych ludzi na infolinii bo czeka się znacznie krócej.

    --
    Kojer