  • Data: 2008-12-05 08:50:35
    Temat: Re: polbank i opera, zrobiłem przelew
    Od: xbartx <b...@h...net> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 05 Dec 2008 07:57:21 +0000, Olgierd napisał(a):

    > Hmm może to jest sposób dla mnie na podgląd karty?

    Ale co tam chcesz podglądać? Poza tym do Polbanku można zalogować się bez
    problemu z ie/firefox/opera i pewnie innych też z różnych systemów
    operacyjnych oczywiście. Problem to certyfikat czyli przelewy. Dla kk
    możesz sobie podarować podgląd bo zaobaczysz co najwyżej ile Ci na niej
    zostało i nic więcej.

    Xenocide