  • Data: 2008-06-16 15:03:03
    Temat: Re: polbank lezy?
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Krzysztofsf" g35h9f$2mv$...@n...wp.pl

    > Czekamy na kumunikat, ze teraz dal odmiany tylko posiadacze Windows
    > Vista beda mogli korzystac z uslug bankowosci elektronicznej :)))

    Mnie to chyba jest obojętne -- być może moje zobojętnienie jest
    spowodowane depresją psychiczną, a może zabraniem stamtąd pieniędzy
    i otworzeniem rachunków w BGZ i w Multi... ;)

    Jeszcze jest za free konto w BPH, o ile weźmie się u nich kartę.

    Ponieważ kobieta nie powinna być płaska (a karta mężczyzną nie
    jest) a BPH nie chciał mi przetłoczyć, nie mam tam ani karty,
    ani konta... W pierwszym podejściu zgodziłem się na bezbiustną,
    ale bankowi brakowało wyciągów z Lukasowego i nie przenieśli mi
    karty z Lukas do BPH... Zanim doszło do kolejnego podejścia,
    odechciało się mi dwuwymiarowej. ;) (czyli niepełnowymiarowej) ;)

    A Polbank chyba powinien podjąć męską, twardą :) decyzję co do
    tego,czy przelewa przez net. :) Tak, wiem -- bank przelewa,
    a jedynie zlecam przez net. ;)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'