  • Data: 2007-09-04 06:02:19
    Temat: Re: polbank - pytań kilka
    Od: MM <m...@k...chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > moze mi ktos wreszcie wytlumaczy co to za certyfikaty
    > czy takie jak np w planet Fortisa?
    > (narzędzia -> opcje internetowe -> zawartość -> certyfikaty)
    > Jesli tak to jest zapamiętany w przeglądarce i mozna go
    > wyeksportowac na jednym PC i zaimportowac na drugim.

    Tak, ale klucz prywatny do tego certyfikatu jest generowany z opcją
    "nie do eksportu" stąd nie uda się go przenieść na inny komputer.
    Tylko anulowanie i wygenerowanie nowego pomoże.

    Mam inne pytanie. W moim oddziale Polbanku jest bankomat z funkcją
    wpłacania. Byłem już kilka razy w banku (poza godzinami jego pracy) i
    za każdym razem przy próbie wpłaty mam komunikat, że z przyczyn
    technicznych funkcja jest niedostępna. Czy to znaczy że wpłacać można
    tylko w godzinach pracy banku?

    Pozdrawiam
    MM