  • Data: 2010-03-03 20:02:04
    Temat: Re: polbank - splacanie kredytu w walucie?
    Od: Marcin <n...@n...ru> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    W dniu 2010-03-03 19:30, Cyb pisze:
    > tym niemniej nie wiem, czy polbank za przelewy przychodzace w chf wali
    > jaks prowizje czy

    Tez sie zastanawiam nad kredytem w walucie i mam pytanie.
    Czemu nie w Euro? Jak patrzylem to rata w PLN wychodzi podobnie przy
    jednak wyzszym Liborze dla Euro (nizsza prowizja banku). Do tego Euro
    mozna kupic na kazdym rogu ulicy i wplacic do banku gotowkowo.
    A przelewy z innych bankow sa tansze niz w CHF.

    Bym sie nie przywiazywal za bardzo do kosztow otrzymania przelewu w CHF
    bo mozna ja szybko zmienic.

    Pozdrawiam,
    Marcin