  • Data: 2008-10-11 20:09:05
    Temat: Re: polećcie konto
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "ls" gcj0e2$m0k$...@n...onet.pl

    > to pewien klient poobrazal sie na wszystkie sklepy w okolicy i pozniej zapewne
    musial przemierzyc sporo kilometrow, by zrobic
    > zakupy ;).

    Na Bielany. ;)

    Ja przed paru laty obrażałem się na sklepy osiedlowe, tak iż musiałem robić
    zakupy ,,w mieście''. Mój samochód w niewietrzonym (to zasługa cieci osiedlowych)
    garażu korodował w zastraszającym tempie i widziałem w oczach ,,życzliwych'' moją
    porażkę... Aż tu pewnego dnia.... Niemal pod nosem Mlekovita otworzyła swój
    sklep firmowy, w którym robię zakupy z powodzeniem do dnia dzisiejszego...
    (akurat mleko Mlekovity jest smaczne, pożywne i tanie)
    Samochód (z 1984 roku) został zreanimowany i nawet odkryłem ;) osiedlowy
    sklep Społem którego nie dostrzegałem do czasu kupowania w Mlekovitce...

    IMO bankom kadzić nie należy. :) Nie podoba się -- trzeba szukać innego. :)
    To banki mają służyć klientom, nie klienci bankom. :) No i każdy bank
    potrzebuje do życia setek tysięcy klientów, podczas gdy każdy klient
    raptem jednego lub dwóch banków, co stawia banki na pozycji przegranej...

    Kilkanaście lat temu rezygnowałem z usług banku, gdy ,,panienka
    z okienka'' krzywiła się na mój widok, a banków było wówczas
    mniej niż dzisiaj, w co trudno uwierzyć po tym, jak dorobiliśmy
    się łączenia połączonych banków.

    Mnie akurat mBank podoba się.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'