  • From: Pawel <p...@e...pl>
    Subject: Re: polskie karty kredytowe
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Date: Mon, 9 Mar 2009 10:37:12 +0000

    Dnia Mon, 09 Mar 2009 01:12:56 +0000, T.F. napisał(a):

    > Widze, ze jestest w UK od niedawna.
    > To wyprowadze Ciebie z bledow...

    > Nie wierz reklamom.
    > Realne APR to 28% !!!

    Nie jestem w UK,ale bywam a od 3 lat jestem w Irlandii

    > Za transfer zadluzenia z innej KK placisz 3% prowizji.

    > Raczej 2,75%

    > Oj, cos za piekne to jest.
    > A jak jest za piekne to NIE jest prawdziwe.

    dla przykladu karta clear card bank of ireland
    http://www.bankofireland.ie/personal/day_to_day/cred
    it_card/clear_credit_card/index.html
    ktora mam i jak na razie kosztuje ona mnie 30 euro/rok i nic wiecej
    za wyjecie 100 euro z bankomatu to 1,5 euro i nic poza tym jesli splace
    cale saldo w terminie

    > KK wydawane sa bezplatnie

    > Bezplatnie.
    nie jest to standard w polskich bankach

    > Sumujac: nie znasz REALNEGO zycia tutaj a tylko podniecasz sie reklamami.

    no coz moglbys si zdziwic ;)