  • Data: 2008-06-30 07:34:32
    Temat: Re: pomocy - przy wyborze banku?
    Od: Sarpedon <f...@b...cy> szukaj wiadomości tego autora

    nie, kredytowa: http://www.bgz.pl/u235/navi/112580

    > Jaka siec bezplatnych bankomatow?

    karta kredytowa - zadna.

    > Ile kosztuje, jesli sie ja traktuje wylacznei ajko bankomatowa?

    nie wiem, ale sporo

    > mam, korzystam, bardzo dobre konto uzupelniajace.

    ja korzystam wylacznie do SFI, a za miesiac takze do bezplatnych wyplat
    z bankomatow za granica

    > Mam. praktycznie nie korzystam (wzialem, zeby miec podglad do KK - i
    > tu sie strasznie rozczarowalem jego jakoscia.
    > Korzystam tylko z podgladow, poniewaz pomijajac nawet opinie innych o
    > zawodnosci systemu, nie korzystam z IE.

    takze nie korzystam z IE, a z tego konta korzystam tylko do wplat,
    placenia karta debetowa, pobierania pieniedzy z bankomatu i to wszystko.
    6% jednak jest

    > Nordea Spectrum - 1500 zl (wtedy kosztem jest 1,50 m. za darmowa
    > karte

    ja np. takich wplywow nie mam

    > do wszystkich bankomatow)
    > Eurobank 800zl (wtedy kosztem jest - jesli sie nie zrezygnuje - 0,95
    > zl m. za karte do wszystkich bankomatow z kosztem wyplaty 1 zl)
    > Oprocentowanie 6,06%

    o, ciut wiecej niz w polbanku. roznica jednak troche niezauwazalna

    > Koszt przelewu w nordea 0,60 gr - robiac po wplacie 1 przelew pod
    > dalsze darmowe przelewy w Eurobanku, zalatwiamy nim darmowosc konta
    > Eurobankowego. W Eurobanku przelewy bezplatne.

    nie lepiej juz bgz, gdzie nie trzeba sie bawic w zadne przelewy dla
    przelewow jednoczesnie nie placac zadnych 60 groszy? podkreslam tym
    samym zalety BGŻ, gdzie prowadzenie, wplaty i wyplaty przelewy (oraz
    kredytowka przy wydatkach pow. 300 zl miesiecznie) sa bezplatne.
    traktujesz to konto jako glowne dla wplywow a czesc kasy przelewasz do
    polbanku dla bezplatnego wyjecia kasy z bankomatu i 6% na koncie, czesc
    pozostalych srodkow mozesz przelac do mbanku, np. w celu skorzystania z
    mtransferu podczas doladowania komorki, oplacenia biletu pkp czy np.
    doladowania skype. jedyny limit to wspomniane 300 zl kredytowki.