  • Data: 2005-03-10 19:15:34
    Temat: Re: pomozecie.... mBank?!?
    Od: "rom3k" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Czy Ty opanowałeś umiejętność CZYTANIA czy tylko piszesz? Nie rozumiesz
    > sformułowania "potwierdzenie otwarcia/przeksztalcenie rachunku" ???

    a i niby co mam wpisac w numer umowy... bo reszta byla wypelniona i byl
    wpisany jakis numer dlugpisem,
    to niby czemu tam nic nie wpisali? o moze nie mam wpisywac zdnego numeru i
    im wyslac? bo to powinno
    byc jasne i klarowne a nie takie domyslanie sie... troche nie intuicyjne.

    pozatym co mam wpisac w miejsci "ID" czyzby ten identyfikator ktory dostalem
    w necie logujac sie....?
    ale przeciez "ID" i "Identyfikator" to dwa inne okreslenia choc niby znacza
    to samo, ale jesli juz to powinni to
    wszedzie nazywac tak samo, a nie nagle na jednej kartce jakies "ID" gdzie
    wczesniej nigdzie sie takie
    okreslenie nie pojawialo...

    pozdro