eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankipomylka sprzedawcy przy platnosci karta i zadanie uregulowania platnosciRe: pomylka sprzedawcy przy platnosci karta i zadanie uregulowania platnosci
  • Data: 2012-04-05 00:42:44
    Temat: Re: pomylka sprzedawcy przy platnosci karta i zadanie uregulowania platnosci
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    MarcinF <m...@i...pl> writes:

    > Pomijając kwestie przyniesienia gotówki i nie otrzymania za to żadnego
    > pokwitowania, to najistotniejsze jest dla mnie jest to czy prawidłowo
    > podpisany wydruk z terminala daje sprzedawcy możliwość późniejszego
    > ściągnięcia płatności z karty mimo błędu pracownika obsługującego
    > terminal.

    Może na wydruku nie ma całego numeru/daty, i po wciśnieciu "zły podpis"
    terminal też zapomina o całej transansakcji...
    Ale wtedy wystarczy sklepowi numer karty i data ważności.

    Płacenie gotówką po zapłaceniu kartą wydaje mi się dziwnym pomysłem.
    Oni chcą KP do tamtego paragonu wystawić? Dlaczego nie chcą obciążyć po
    prostu karty?

    A może to jakaś nowa metoda "na wnuczka"?
    --
    Krzysztof Halasa

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1