eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiponarzekać na klientów... :)Re: ponarzekać na klientów... :)
  • Data: 2002-02-20 08:44:09
    Temat: Re: ponarzekać na klientów... :)
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek) szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    On Tue, Feb 19, 2002 at 10:27:34PM +0100, Wojtek Frabinski wrote:

    > Psie obowiazki to ma tylko pies (nie gryzc pana) :-). Natomiast
    > bankowym obowiazkiem banku jest byc rentownym i wiarygodnym.

    OK, trafilem na kamien ;-)

    Ale na powazniej - czy uzyskasz wiarygodnosc u klienta jesli bedziesz
    go straszyc? Pamietasz jak to sie w Vabanku skonczylo? ;-)

    A zeby byc rentownym tez nie wystarczy jak popadnie zmieniac tabel
    oprocentowania, trzeba dbac o klienta.

    Powiem szczerze ze postepowanie multi/mbanku pod tym wzgledem ma u
    mnie bardzo duzego plusa. Choc wprowadzanie oplat za niektore
    czynnosci wywoluje uzasadniony sprzeciw ;-)

    --

    --w
    --
    Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.biznes.banki

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1