eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiponarzekać na klientów... :)Re: ponarzekać na klientów... :)
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.polbox.pl!news.
    onet.pl!not-for-mail
    From: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: ponarzekać na klientów... :)
    Date: Thu, 21 Feb 2002 00:39:32 +0100
    Organization: news.onet.pl
    Lines: 38
    Sender: w...@p...onet.pl@c22-246.icpnet.pl
    Message-ID: <u...@4...com>
    References: <2...@d...pingwin.waw.pl>
    <Gzec8.766098$5G5.5665509@news.chello.at>
    <2...@d...pingwin.waw.pl>
    <2...@4...com>
    <2...@d...pingwin.waw.pl>
    NNTP-Posting-Host: c22-246.icpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=us-ascii
    Content-Transfer-Encoding: 7bit
    X-Trace: news.onet.pl 1014248382 24415 62.21.22.246 (20 Feb 2002 23:39:42 GMT)
    X-Complaints-To: a...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: 20 Feb 2002 23:39:42 GMT
    X-Newsreader: Forte Agent 1.8/32.548
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:164957
    [ ukryj nagłówki ]

    On 20 Feb 2002 09:44:09 +0100, w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)
    wrote:

    >Ale na powazniej - czy uzyskasz wiarygodnosc u klienta jesli bedziesz
    >go straszyc? Pamietasz jak to sie w Vabanku skonczylo? ;-)

    Ale kto mowi o straszeniu. Chodzilo tylko o robieniu na kliencie
    odpowiedniego wrazenia. Z reszta z tym sie nie zgodze, nie chcialbym
    siedziec w takim okienku w typowy marmurze.
    Klient powinien byc obslugiwany tak, zeby obydwie strony czuly sie
    _rownozednymi_ partnerami, czyli np na siedzaco przy biurku.

    A psich obowiazkow pracownik nie ma. Dopoki klient nie przekracza norm
    kulturalnego zachowania, pracownik powinien byc mily i uprzejmy ale sa
    granice.

    >A zeby byc rentownym tez nie wystarczy jak popadnie zmieniac tabel
    >oprocentowania, trzeba dbac o klienta.

    Oczywiscie, tylko pamietajmy ze celem istnienia banku nie jest
    sadysfakcja klienta tylko przynoszenie zyskow. Dbanie o klienta jest
    po prostu elementem, ktory ma do tego doprowadzic.

    >Powiem szczerze ze postepowanie multi/mbanku pod tym wzgledem ma u
    >mnie bardzo duzego plusa. Choc wprowadzanie oplat za niektore
    >czynnosci wywoluje uzasadniony sprzeciw ;-)
    >
    Czy zasadne to my juz ocenimy obywatelu. Pan sobie stanie w tamtej
    kolejce do okienka z formularzami, po odebraniu formularza 245/8d3x
    wpisze swoje wnioski zgodnie ze wzorem 48k/2002 i i zaniesie do
    okienka nr 4b. Tak, to to z kolejka az na ulice
    ;-)))))))))
    A powaznie to ktore oplaty masz na mysli ?
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl
    Moja strona Meat Loafa http://www.meatloaf.3a.pl/
    galeria kart bankowych http://www.karty.3a.pl/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1