  • Data: 2005-05-10 10:27:54
    Temat: Re: popularnośc kart chipowych
    Od: Michał Dąbrowski <d...@S...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 10 May 2005 10:49:16 +0200, Krzysztof Lerski napisał(a):

    > To miało podobno jakoś takd ziałąc, ze odpowiedzialność za taką
    > transakcę ponosi ten kto nie obsługuje chipa (czyli np. bank który nie
    > wydał takiej karty albo ten kto nie miał termiala obługującego chipy)

    Po pierwsze, to czasem ciezko dojsc gdzie zostala ukradziona karta (znaczy
    numer / informacje na pasku). Po drugie srednio mnie obchodzi, ktora z
    instytucji ponosi odpowiedzialnosc (w szczegolnosci nawet ubezpieczyciel,
    jesli karta jest ubezpieczona), jesli ktos mi cos ukradl, a ja sie potem
    musze uzerac, zeby mi to oddali - a technologia chipowa pozwala do minimum
    zredukowac szanse na kradziez pieniedzy z karty (pod warunkiem, ze bedzie
    jedyna uzywana technologia)

    --
    Michal Dabrowski
    d...@S...pl