    From: "wert" <w...@o...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: porównanie kont bankowych
    Date: Fri, 25 Feb 2005 13:00:10 +0100
    Sender: p...@l...onet.pl@ntwklan-62-233-229-153.devs.futuro.pl

    Musze powiedziec ze koledzy wizardx12 i Krzysztof 'kwik cos tam' sa
    wyjatkowo zyczliwi.

    O tyle o ile wizardx12 dosc sympatycznie to zrobil, o tyle Krzysztof jakos
    tam moim zdaniem nie blysnal.

    Proponuje zeby zanim zabierze sie do nabazgrania czego kolwiek zastanowil
    sie chwile... moze pomoze,
    bo po co zawalac forum tego typu wstawkami?

    Pozdrawiam
    wert