  • Data: 2006-04-20 06:04:34
    Temat: Re: porównywalne do e-pakietu Fortisa?
    Od: "mm" <j...@c...barg.sv> szukaj wiadomości tego autora

    MK wrote:
    > Nie sadzilem, ze przelewy sa platne. Teraz sprawdzilem i wychodzi
    > 0,5pln. Hm... a juz prawie jestem gotowy do zamkniecia konta w
    > Multi... Chyba jeszcze troche je zatrzymam, moze na razie zrezygnuje
    > z z VE i zamienie na MK Ja.

    Ja zaczekam na zmiany w fortisie. Ale zamierzam zlikwidować MK aquarius ;)
    ew. przekształcić je na MK Ja.

    > Jesli ma zostac tylko zloty i platynowy to wymagane minimum
    > zdeponowanych srodkow pelnie pozostanie w ok 100k pln. Gdybye
    > pozostawili pakiet srebrny z ew podwyzszeniem kwoty minimalnych
    > wplywow byloby ok.

    No jakieś konto "vip" pewnie zostanie w fortisie. Pytanie, czy to będzie
    takie konto "vip" jak u konkurencji, czy coś sensownego. Pakiet złoty +
    złota karta za 250zl to już całkowicie mija sie z celem. Wtedy te darmowe
    bankomaty wychodzą dość drogo.... Mnie się już odechciało płacić 15zł za w
    zasadzie zwykłe konto (tylko z inna nazwą) w multibanku. Obiecywali, że będą
    rozwijać to konto, a od dwóch lat nic sie nie dzieje... oprócz tego, że
    podnieśli opłaty ;)

    > Po 3 tygo dostales ja fizycznie, czy dopiero dostales pozytywna
    > decyzje? ;)

    Najpierw czekałem miesiąc. Wniosek zgninął (ale nie papiery, tylko wniosek w
    systemie; bo podobno zmieniali system w związku z tą zmianą taryf dla kart).
    Teraz trzy tygodnie. Kartę już mam. W sumie ok - bo kartę dostałem tylko na
    wniosek, dwukrotnie mnie przepraszali ;) i mam ją w nowej promocji...
    I tak używam citka, wiec nie była mi jakoś bardzo potrzebna ;))

    --
    Pozdrawiam,
    Witek