  • Data: 2008-12-22 02:07:44
    Temat: Re: pos^(3)ugiwanie sie^ moja kart? kredytow? przez ?one^
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Marcin Wasilewski" <j...@a...pewnie.je.st> writes:

    > Nawet, gdy kartą posługuje się mąż, czy żona? A co to jest ustrój
    > wspólności ustawowej to ty słyszał?

    To cos powodujacego, ze majatek zony klienta banku i samego banku
    staje sie wspolny? Bez zartow.

    > Użyczenia nie, ale pełnomocnictwa do jej użycia jak najbardziej. I
    > to w zupełności
    > wystarczy ono w formie "Jadźka, weź moją kartę i idź po fajki."

    Problem w tym, ze klient banku, nie bedacy wlascicielem karty, nie ma
    prawa do dawania takiego pelnomocnictwa.

    > I po wylegitymowaniu żony, wlepi kasjerowi mandat za nieuzasadnione
    > wezwanie policji.

    Brednie totalne.

    > A widziałeś kiedyś dwie identyczne karty (ten sam nr i data
    > ważności) aktywne w tym samym momencie, czy tak sobie falandyzujesz?

    Nigdy nie widziales karty i jej duplikatu?

    Tak sobie tylko piszesz dla pisania?
    --
    Krzysztof Halasa