    From: Zbigniew <z...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: poślizg w spłacie zadłużenia a konsolidacja
    Date: Fri, 13 May 2005 22:52:41 +0200
    Sender: z...@p...onet.pl@host-ip131-228.crowley.pl

    Dnia Thu, 12 May 2005 10:14:38 +0200, Dawid <d...@i...pl> napisał:

    > Witam,
    >
    > Pytanie odnośnie konsolidacji. Przykład: Mam dwa kredyty, z pewnych
    > przyczyn przez dwa okresy rozliczeniowe, nie wywiązywałem sie ze spłaty
    > w terminie. W jednym przypadku spłata przedłużyła się nawet o 1 miesiąc.
    > I teraz: czy konsolidacja tych dwoch kredytów, pozwoli mi wyczyścić się
    > z BIKu jako osoba która nie spłaca zadłużenia w terminie? Jakie i kiedy
    > informacje trafiają do BIKu? Czy kiedy miałem jednomiesięczny poślizg w
    > spłacie raty kredytu mogę jeszcze starać się o kredyt w innym banku czy
> [...]

    Jeżeli przekroczenie nie było więkrze niż 60 dni można próbować. Jak nie
    było innych wpadek może to nawet nie skutkować podwyąszonym
    oprocentowaniem, ale to już jest indywidualna sprawa.
    Jakie informacje trafiają do BIKu? teoretycznie każde Twoje zobowiązanie
    bankowe Czy bank to przesle czy nie to już osobna sprawa i tu bywa różnie
    niezaleznie od banku.
    Pozdrawiam
    Zbyszek