  • Data: 2006-12-10 17:30:42
    Temat: Re: potrzebny kredyt - ale klopot ze zdolnoscia...
    Od: "Huckleberry" <n...@p...onetonet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Emikaa" <e...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:elh3b3$qv$1@atena.e-wro.net...
    > Witam,
    > prowadze od maja dzialalnosc gospodarcza - ksiazka przychodow i rozchodow,
    > chce kupic w tym miesiacu uzywane auto na firme - mam 50tys - brakuje mi
    > 10,
    > w styczniu koncze 28 lat - teraz mam jeszcze 27, nieuregulowany stosunek
    > do sluzby wojskowej.
    >
    > Zaden bank, w ktorym bylem nie chce mi dac kredytu...albo ze od 28 roku
    > zycia moge, albo ze 12 miesiecy musi byc dzialalnosc.
    [...]

    Ja, zeby sfinansować DG (prowadzoną od dawna), wziąłem kredyt odnawialny w
    rachunku PRYWATNYM na podstawie historii rachunku. Było trudno ale mBank się
    ulitował. O kredycie na DG zapomnij. Generalnie wymogi są takie, ze jeśli je
    spełniasz, to tak naprawdę ten kredyt nie jest ci potrzebny.
    pozdrawiam