eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankipotwierdzenie zamkniecia rachunkuRe: potwierdzenie zamkniecia rachunku
  • Data: 2015-10-31 07:28:41
    Temat: Re: potwierdzenie zamkniecia rachunku
    Od: "marek" <mularek@o2_wytnij.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik "Zibo" napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:a75631f4-2d54-4e89-bbfd-da6386df748b@go
    oglegroups.com...
    > Tak z ciekawości jak się sprawa zakończyła?

    Zaplaciłem 20 PLN na wskazany rachunek bo nie miałem czasu na utarczki
    prawne..
    ale temat chyba jest:
    Czy zwrócenie sie do Banku o informację powinno być płatne gdy stron nie
    wiąże żadna umowa?
    Jeśli bank nie chce odpowiadać (bezpłatnie) to nie powinien nic wysyłać, ale
    jeśli odpowiedź ma być płatna to chyba najpierw pytający powinien
    zaakceptować koszty...

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1