eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankipozostawienie VC mBanku w kasie supermarketu - ciekawa procedura :)Re: pozostawienie VC mBanku w kasie supermarketu - ciekawa procedura :)
  • Data: 2003-10-05 07:29:32
    Temat: Re: pozostawienie VC mBanku w kasie supermarketu - ciekawa procedura :)
    Od: "Krab" <k...@p...of.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "david" <d...@p...fm> napisał w wiadomości
    news:bloa46
    > że za znalezienie/zatrzymanie karty prowizję dostaje sklep -
    > ale u mnie tą premię dostaje kasjer, który kartę zatrzyma

    szczerze to nie wiedzialem o tym, ale od dzisiaj za potencjalnego zlodzieja
    karty uwazac bede rowniez kasjerow, jako dzialajacych w interesie wlasnym
    lub na polecenie 'sklepu'.
    2 stowy za maly prosty chwyt ??- podanie paragonow, slowa dziekujemy jeszcze
    jakiejs makulatury reklamowej dla zamydlenia i juz portfel rosnie ?
    szukam pracy jako kasjer na cwierc etatu :--)