eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki[pr] Banki są drogie, a niektóre mało przyjazne dla klienta - wynika z raportu UOKiKRe: [pr] Banki są drogie, a niektóre mało przyjazne dla klienta
  • Data: 2003-10-08 19:38:58
    Temat: Re: [pr] Banki są drogie, a niektóre mało przyjazne dla klienta
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik "Krzysztof Halasa" <k...@p...waw.pl> napisał w wiadomości
    news:m37k3fy7a2.fsf@defiant.pm.waw.pl...

    > Domyslam sie, ze licza na to, ze straty beda duzo nizsze niz koszty
    > pocztowe. No bo komu przyjdzie do glowy "awanturowac sie" o zmiane
    > numerow rachunkow albo o to, ze zamiast banku o sredniej kondycji
    > finansowej bedzie PKOBP.

    Taaa, Ameryki nie odkryłeś. :-)

    W każdym razie ja zdecydowanie lepiej bym się czuł korzystając z inteligo i
    mając te zmiany na papierze. Bo teraz tą umowę to ja mogę sobie [whatever],
    bo więcej w niej rzeczy nieaktualnych, niż aktualnych. W tym dwie
    najważniejsze - bank prowadzący i numer rachunku. :-)

    A nie wierzę, żeby ich to tak dużo kosztowało. Mogli się raz poświęcić i
    podesłać zmianę umowy i nowy numer rachunku...

    Tylko faktycznie zastanawia mnie, czy oni mogli tak zrobić, jak zrobili...

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1