eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki[pr] Banki są drogie, a niektóre mało przyjazne dla klienta - wynika z raportu UOKiKRe: [pr] Banki są drogie, a niektóre mało przyjazne dla klienta
  • Data: 2003-10-08 20:29:24
    Temat: Re: [pr] Banki są drogie, a niektóre mało przyjazne dla klienta
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik "Wojciech Nawara" <n...@o...pl> napisał:
    > W każdym razie ja zdecydowanie lepiej bym się czuł korzystając z inteligo i
    > mając te zmiany na papierze. Bo teraz tą umowę to ja mogę sobie [whatever],
    > bo więcej w niej rzeczy nieaktualnych, niż aktualnych. W tym dwie
    > najważniejsze - bank prowadzący i numer rachunku. :-)

    Hyhy, ja tam mam zaświadczenie o zmianie numeru rachunku, z pieczątkami ...
    pkobp ;)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1