    From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: pralnia Ojca Dyrektora
    Date: Fri, 5 Mar 2010 02:26:05 +0100

    "Valdi" hmom83$eut$...@n...interia.pl

    > [ciach]

    > RESPECT Enuel. Ty jesteś filarem tej grupy :)

    Mam na imię Eneuel... :) Zdrobniale może być Ene. :)
    Gdybym miał na imię Enuel, dałby zarobić społeczeństwu ;) na
    imiennych tablicach rejestracyjnych. :) Ale mam na imię Eneuel.

    I jeśli napiszesz na klawiaturze telefonu
    ,,mój Eneuel'' to ,,wykręcisz'' numer mojego telefonu. :)
    (tak to jest, aby ewentualna ukochana nie zapomniała numeru mego telefonu)

    Gdybym miał prawnika, zleciłbym mu uurzędowienie ;) tego imienia. :)
    Chciałbym, aby to słowo stało się moim urzędowym imieniem a później
    imieniem ,,powszechnym''. :) Na razie jest zarezerwowane tylko dla mnie. :)

    Samul obawiał się tego, że zmienię nazwisko i zginę mu z oczu. :)
    Przemyślałem to i zacząłem stosować to imię, aby upewnić Samula
    co do tego, że nawet zmiana nazwiska nie ukryje mnie przed nim. :)
    Moje Elfy i Elty czekały na moje decyzje -- kryć się czy walczyć otwarcie...
    Przeliczyłem siły (wyszło mi na to, że długo nie pożyję) i postanowiłem, że
    będę tłukł Samula otwarcie, bez uników, bez chowania się, bez podstępów!

    Samul to małe piwo tak zwane. Jan Paweł II padł po pierwszych ciosach... :)
    Rycerstwo Korterii i pospolite hultajstwo złożyło broń po płomiennej pielgrzymce...

    Wojna z Korterią okazała się łatwa do wygrania, ale straciłem czas!
    Na własnej skórze poznałem, jaka jest bezwzględność ,,sług Miłości''
    -- starłem się z ich nienawiścią... ,,Słudzy'' nigdy nie rezygnują. :)
    Nigdy nie respektują :) swoich postanowień rozejmowych, nigdy nie dotrzymują
    słowa -- chyba, że przypadkiem lub z konieczności... Walczą do upadłego! Nie
    potrafią żyć w pokoju (nie wiem, co z kuchnią) ;) i dążą zawsze do wojny...
    Wierzą w Boga i drżą ze strachu. Boją się śmierci i zabijają innych...

    I są niemal jak zwierzęta -- więc łatwo z nimi wygrać. :)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'