  • Data: 2009-02-16 01:00:55
    Temat: Re: preautoryzacja kartą Visa
    Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    miv wrote:

    > No, tutaj to widzę pewną niekonsekwencję.
    >
    > Dlaczego innych kart tknąć im nie wolno?

    Bo w umowie o innych kartach nie ma mowy, a o tej jednej jest.

    > Przecież podpisałem umowę, że
    > im płacę ile chcą i kiedy chcą.

    i wskazałeś czym płacisz.
    jak chcą z czegoś innego ściągnąć kasę to przez sąd i komornika.

    > Dlaczego bank miałby sobie zawracać
    > głowę tym, jaką kartę można obciążyć a jakiej nie skoro i tak uznają
    > zasadność mojego zobowiązania na podstawie umowy?

    j.w.
    w umowie nie ma mowy o innych kartach, które posiadasz.
    Nawet jeśli o nich wiedzą, nie mają zgody na ich obciążenie.

    > Po co weryfikować
    > jakieś numerki? Z pierwszej karty z brzegu na moje nazwisko zdejmujemy
    > i po krzyku, tak?

    Nie. j.w.

    > A no bo nie tak sobie wyobrażałem transakcje kartą płatniczą a mój
    > bank obsługuje karty płatnicze a nie weksle.

    a to już twoja wina, że wyobraźnia nie przystaje do rzeczywistości.

    > ... na której nie ma w żadnym miejscu kwoty, którą zdjęto mi z konta.
    > Bank nie będzie się o ten drobiazg dopytywał?

    Jest twoja zgoda na obciążenie karty "tyle ile będzie trzeba".