  • Data: 2007-01-25 13:27:51
    Temat: Re: preferencyjne kredyty mieszkaniowe
    Od: "Cyprian Prochot" <c...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "RobertS" <r...@x...pl> napisał w wiadomości
    news:ep21sq$hrv$6@node4.news.atman.pl...

    > wykonalem wtepne obliczenia dla kredytu na 180 000 zl z okresem
    > kredytowania 30 lat i wyszlo mi, ze mozna (na odsetkach) zaoszczedzic
    > ponad 30 000 zl (w okresie 8 lat dofinansowania)!!!

    raczej przy 300 tys...
    nie wzialed pod uwage ze zwracaja tylko odsetki za czesc powierzchni....
    dzisiaj liczylem sobie jak to wygladalo dla 120 m domu (refundowane 70m
    czyli 58% powierzchni) i wlasnie wyszlo mi dla kredytu kolo 300 tys pln /
    33-35 ulgi zaleznie od rodzaju rat (annuitetowe/malejace)

    --
    pozdrawiam
    Cyprian Prochot