eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiprenumerata: Lukas KK chargeback › Re: prenumerata: Lukas KK chargeback
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!n
    ews.man.poznan.pl!news.icpnet.pl!not-for-mail
    From: "Robert" <m...@w...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: prenumerata: Lukas KK chargeback
    Date: Tue, 15 Oct 2002 17:37:09 +0200
    Organization: Internet Cable Provider News Server
    Lines: 27
    Message-ID: <aohcn8$9p0$1@topaz.icpnet.pl>
    References: <anrqoc$mkc$1@topaz.icpnet.pl> <ao1117$us$1@topaz.icpnet.pl>
    <ao152f$2ua$1@news.tpi.pl> <ao15j6$3i5$1@topaz.icpnet.pl>
    <ao1o6r$bu8$1@news.tpi.pl> <ao3nsu$6tp$1@news2.tpi.pl>
    <ao4aku$a0c$1@news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: c33-47.icpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: topaz.icpnet.pl 1034696232 10016 62.21.33.47 (15 Oct 2002 15:37:12 GMT)
    X-Complaints-To: n...@t...icpnet.pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 15 Oct 2002 15:37:12 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2600.0000
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2600.0000
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:208153
    [ ukryj nagłówki ]

    In news:ao4aku$a0c$1@news.tpi.pl, MK wrote:

    > SebMal radzil zeby reklamacje skladac bezposrednio w banku. Ja jestem
    > tego samego zdania. Co wiecej, przeszedlem to na wlasnej skorze
    > [opisywalem tu kiedys swoje przygody z WP ;)]. Bank wtedy zwrocil mi
    > pieniadze.

    Złożyłem dziś reklamację tej transakcji w LukasLinii. Jako podstawa kazałem
    wpisać: brak zgody na obciążenie kwoty wykazanej w GBP, ponadto podwójne
    pobranie opłaty za ten sam towar, obciążenie karty i przelew. Słowo
    "chargeback" było konsultantowi obce, więc nie drążyłem tematu, na tym mi aż
    tak bardzo nie zależy.

    Po zrelacjonowaniu sprawy konsultant z dużą dozą pewności powiedział, że
    reklamacja jest oczywista i na pewno zostanie uznana. W celu wybrania
    odpowiedniego typu reklamacji rozłączył się i konsultował. Po powrocie -
    inny człowiek ;) Zalecał tym razem udanie się do oddziału banku, pobranie
    potwierdzenia obciążenia karty (kto wie, czy nie płatne) i wysłanie do
    Europress (obecny dystrybutor Newsweeka). Mówił, że reklamacja w banku może
    nic nie dać, bo CK może poinformować, że "było takie obciążenie".
    Podziękowałem za sugestię, poinformowałem go, że wg mojej wiedzy reklamacja
    jednak powinna skutkować żądaniem przedstawienia fizycznego dowodu zgody na
    obciążenie jak na wyciągu, po czym reklamacje przyjął.

    Dziękuję za porady i sugestie, będę informował o dalszym rozwoju wydarzeń.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1