eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiprenumerata: Lukas KK chargebackRe: prenumerata: Lukas KK chargeback
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!n
    ews.man.poznan.pl!news.icpnet.pl!not-for-mail
    From: "Robert" <m...@w...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: prenumerata: Lukas KK chargeback
    Date: Wed, 16 Oct 2002 15:44:20 +0200
    Organization: Internet Cable Provider News Server
    Lines: 23
    Message-ID: <aojqfp$u7c$1@topaz.icpnet.pl>
    References: <anrqoc$mkc$1@topaz.icpnet.pl> <ao1117$us$1@topaz.icpnet.pl>
    <ao152f$2ua$1@news.tpi.pl> <ao15j6$3i5$1@topaz.icpnet.pl>
    <ao1o6r$bu8$1@news.tpi.pl> <ao3nsu$6tp$1@news2.tpi.pl>
    <ao4aku$a0c$1@news.tpi.pl> <aohcn8$9p0$1@topaz.icpnet.pl>
    NNTP-Posting-Host: c33-47.icpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: topaz.icpnet.pl 1034775865 30956 62.21.33.47 (16 Oct 2002 13:44:25 GMT)
    X-Complaints-To: n...@t...icpnet.pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 16 Oct 2002 13:44:25 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2600.0000
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2600.0000
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:208310
    [ ukryj nagłówki ]

    In news:aohcn8$9p0$1@topaz.icpnet.pl, Robert wrote:

    > Dziękuję za porady i sugestie, będę informował o dalszym rozwoju
    > wydarzeń.

    Szybciej niż przypuszczalem: dzis zadzwonil ten sam konsultant LukasLinii,
    rozmawiał z żoną. Zasugerował przefaksowanie dowodu przelewu z prenumeratę
    do Dzialu Reklamacji Visa Lukas Banku. Jak żona powiedziała mu, że przelew
    robiłem z Lukasa, to poradził udać się do oddziału Lukasa, wziąć
    potwierdzenie przelewu i przefaksować go, lub poprosić, aby zrobili to w
    oddziale.
    Ja wpadłem na łatwiejszą drogę: zamówić w Lukas Linii potwierdzenie i podać
    faks ich współpracowników z Działu Reklamacji, albo zapytać, czy to blisko i
    poprosić, żeby przenieśli.
    Zamiast jednak przeciążać linię i narażać bank na koszty rozmowy i faksu,
    dowiedziałem się tutaj adresu mailowego tego Działu (jeszcze raz dzięki
    Sebastian) i wysłałem im zrzut ekranu transakcyjnego (Lukasa) ze szczegółami
    zlecenia, a także skan faktury VAT z potwierdzeniem zapłaty przelewem za
    prenumeratę. Przy okazji wyjaśniłem szczegóły sprawy w nieco obszerniejszej
    formie, niż dało sie przedyktować przez telefon konsultantowi.



Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1