-
Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!n
ews.man.poznan.pl!news.icpnet.pl!not-for-mail
From: "Robert" <m...@w...pl>
Newsgroups: pl.biznes.banki
Subject: Re: prenumerata: Lukas KK chargeback
Date: Wed, 16 Oct 2002 15:44:20 +0200
Organization: Internet Cable Provider News Server
Lines: 23
Message-ID: <aojqfp$u7c$1@topaz.icpnet.pl>
References: <anrqoc$mkc$1@topaz.icpnet.pl> <ao1117$us$1@topaz.icpnet.pl>
<ao152f$2ua$1@news.tpi.pl> <ao15j6$3i5$1@topaz.icpnet.pl>
<ao1o6r$bu8$1@news.tpi.pl> <ao3nsu$6tp$1@news2.tpi.pl>
<ao4aku$a0c$1@news.tpi.pl> <aohcn8$9p0$1@topaz.icpnet.pl>
NNTP-Posting-Host: c33-47.icpnet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: topaz.icpnet.pl 1034775865 30956 62.21.33.47 (16 Oct 2002 13:44:25 GMT)
X-Complaints-To: n...@t...icpnet.pl
NNTP-Posting-Date: Wed, 16 Oct 2002 13:44:25 +0000 (UTC)
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2600.0000
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2600.0000
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:208310
[ ukryj nagłówki ]In news:aohcn8$9p0$1@topaz.icpnet.pl, Robert wrote:
> Dziękuję za porady i sugestie, będę informował o dalszym rozwoju
> wydarzeń.
Szybciej niż przypuszczalem: dzis zadzwonil ten sam konsultant LukasLinii,
rozmawiał z żoną. Zasugerował przefaksowanie dowodu przelewu z prenumeratę
do Dzialu Reklamacji Visa Lukas Banku. Jak żona powiedziała mu, że przelew
robiłem z Lukasa, to poradził udać się do oddziału Lukasa, wziąć
potwierdzenie przelewu i przefaksować go, lub poprosić, aby zrobili to w
oddziale.
Ja wpadłem na łatwiejszą drogę: zamówić w Lukas Linii potwierdzenie i podać
faks ich współpracowników z Działu Reklamacji, albo zapytać, czy to blisko i
poprosić, żeby przenieśli.
Zamiast jednak przeciążać linię i narażać bank na koszty rozmowy i faksu,
dowiedziałem się tutaj adresu mailowego tego Działu (jeszcze raz dzięki
Sebastian) i wysłałem im zrzut ekranu transakcyjnego (Lukasa) ze szczegółami
zlecenia, a także skan faktury VAT z potwierdzeniem zapłaty przelewem za
prenumeratę. Przy okazji wyjaśniłem szczegóły sprawy w nieco obszerniejszej
formie, niż dało sie przedyktować przez telefon konsultantowi.
Najnowsze wątki z tej grupy
- Oszustwa z Blikiem
- scam na bankomat?
- Płatności pasywną obraczką NFC
- a to mi lotto
- pokolenie Z
- złoty słaby
- Okresowa weryfikacja klienta w mBanku
- stopa depozytowa
- Masz konto w Alior Bank? Eksperci ostrzegają
- OT Chleba naszego powszedniego...
- Dają gdzieś więcej niż 3,5%?
- Ekspert Zdalnej Obsługi Klienta Zamożnego
- wojna wojno a kredyt trzeba spłacać
- Citi... zmiany warunków umowy o kartę kredytową Citibank?
- Millenium czyli DEBILE bankowości
Najnowsze wątki
- 2024-06-21 Oszustwa z Blikiem
- 2024-06-20 scam na bankomat?
- 2024-06-19 Płatności pasywną obraczką NFC
- 2024-06-18 a to mi lotto
- 2024-06-17 pokolenie Z
- 2024-06-13 złoty słaby
- 2024-06-11 Okresowa weryfikacja klienta w mBanku
- 2024-06-10 stopa depozytowa
- 2024-06-06 Masz konto w Alior Bank? Eksperci ostrzegają
- 2024-06-05 OT Chleba naszego powszedniego...
- 2024-06-02 Dają gdzieś więcej niż 3,5%?
- 2024-05-27 Ekspert Zdalnej Obsługi Klienta Zamożnego
- 2024-05-18 wojna wojno a kredyt trzeba spłacać
- 2024-05-16 Citi... zmiany warunków umowy o kartę kredytową Citibank?
- 2024-05-15 Millenium czyli DEBILE bankowości