  • Data: 2011-02-25 20:24:49
    Temat: Re: [press] Bezpłatne konto firmowe w Idea Banku
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 25 Feb 2011 19:23:56 +0100, witrak() napisał(a):

    > Faktycznie, masz rację. Ale z drugiej strony, ile jak często
    > bierzesz kasę z bankomatu ?

    Jeśli by mnie to miało kosztować 5zł, to jak najrzadziej ;)

    > Wszak firma powinna mieć kasę i nawet jeśli nie inkasuje
    > należności gotówką, to wypłata raz na miesiąc paru tysięcy powinna
    > wystarczyć :-)

    Niby tak, ale też po co trzymać w kieszeni te pieniądze i kusić los :)

    Zobaczymy, czy inni też podejmą wyzwanie. Gdyby ten ich system nie był
    taki kaleki, to sam bym się zastanowił nad migracją (choć aż tak mocno mnie
    mBank jeszcze nie bije po kieszeni).

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl