eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki[press] Błąd na stronie LOT-u groźny dla klientówRe: [press] Błąd na stronie LOT-u groźny dla klientów
  • Data: 2004-01-24 13:13:31
    Temat: Re: [press] Błąd na stronie LOT-u groźny dla klientów
    Od: MiKo <m...@n...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    JaKi wrote:
    > http://info.onet.pl/859396,18,item.html

    Zapewne jakis administrator (serwera www LOTu) wylaczyl szyfrowanie bo
    mu cos nie dzialalo, a pewnie przestalo dzialac bo stracil waznosc
    certyfikat zabezpieczajacy i klientom pokazywaly sie ostrzezenia (a po
    wylaczeniu szyfrowania nie bylo komunikatu - wiec "naprawil").

    To oczywiscie gdybanie, ale z mojego doswiadczenia wynika ze jest to
    bardzo popularny scenariusz. Problem w tym ze jesli w gre wchodza
    pieniadze i karty kredytowe to na taka amatorszczyzne nie mozna sobie
    pozwalac.

    A Ecard w tym przypadku nie ma nic do tego - nawet nie maja pojecia czy
    dane ktos wklepal przez siec czy przyniosl do LOTu w kopercie czy podal
    przez telefon.

    Miko

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1