  • Data: 2005-03-31 08:55:26
    Temat: Re: [press] eBay w Polsce
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Piotr napisał:

    > bankomatu
    > ze
    >
    > Tyle ze jestes "US"...

    Heh, jesli postepujesz niezgodnie z zasadami panujacymi w danej firmie,
    to jestes za to sekowany. I to nie dlatego, ze firma jest zla, a
    dlatego, ze Ty jestes nieuczciwy. To taka mala smutna prawda.

    Chyba jednak to nie PayPal sucks, tylko
    wszyscy-ci-ktorzy-proboja-choc-im-nie-wolno sucks? Kazda firma
    obracajaca cudza kasa broni sie jak moze przed naduzyciami i jest to
    zupelnie normalne. A ze PayPal ma Polske za dzicz i raj bandytow? Coz,
    moga uwazac co chca, szczegolnie jesli to przekonanie wynika ze zlych
    doswiadczen.

    Bartol