  • Data: 2005-06-21 11:37:43
    Temat: Re: pro[ba o pomoc
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Monika Umiastowska wrote:
    > Mam pienidze na OKO-u w ING i nie wiem w jaki sposób oblicza sie
    > wysokosc odsetek od posiadanej kwoty. Bardzo prosze o pomoc bdyz|
    > jestem bardzo mloda i dopiero raczkuje w tej tematyce ))))

    Hmm - a ja juz chyba takie rzeczy liczylem w podstawowce? ;)
    http://www.trimen.pl/witek/odsetki/
    Wpisz 6.5 przy roczne nominalne oprocentowanie
    kapitalizacje zostaw miesieczna
    podatek od zyskow zmien na 19
    zamiast 1000 wpisz kwote swojej lokaty
    i patrz na rzeczywisty zysk w skali miesiaca - mozesz zmienic na dwa
    miesiace - ale pamietaj, ze to 6,5% jest tylko przez ograniczony czas. Potem
    zmien na 4,5% (w kalkulatorze uzywaj kropki)

    Zadbaj o swoje pieniądze!