  • Data: 2004-04-29 18:35:38
    Temat: Re: problem w mbanku
    Od: "krab" <_...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "masia27 " <m...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
    news:c6r8mv$893$1@inews.gazeta.pl...
    > sprzedalam cos na allegro, kupujacy wykonal przelew ze swojego konta w
    mbanku
    > na moje, rowniez w mbanku, wyslalam przedmiot, poinformowalam o tym
    > kupujacego, a ten dzien pozniej zlozyl reklamacje w mbanku, ze przelew
    > wykonany zostal omylkowo i mbank zablokowal mi przelana przez niego kwote
    > i teraz mbank twierdzi, ze nie mam prawa skladac reklamacji, ze tu rzadzi
    > zleceniodawca przelewu i pieniadze wroca na jego rachunek
    > czy ktos moze mi poradzic czy cos sie da zrobic w tej sytuacji?

    niezly przekret - pewnie zacznie sie lawina temu podobnych
    W powyzszej sytuacji trzeba sie zastanowic, przeciwko komu zlozyc pozew
    sadowy, przeciwko jawnemu oszustowi, ktory okradl Cie z jakiejs tam kwoty za
    zalup na allegro, czy przeciwko bankowi, ktory rowniez cie okradl,
    pobierajac jakas tam kwote z Twojego konta bez Twojej wiedzy i zgody
    Obie instytucje Cie okradly