    From: "Bogdan B." <b...@h...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: problem w mbanku
    Date: Thu, 29 Apr 2004 23:41:42 +0200

    masia27 wrote:

    > Niestety to sie zdarzylo naprawde. Nikt nie zadzwonil do mnie nawet z
    > pytanie mczy sie zgadzam, a na mlinii mowia, ze moge dochodzic swoich
    > praw u zleceniodawcy przelewu!!

    Moim zdaniem to nonsens że masz dochodzić swoich praw od zleceniodawcy.
    Przelew jak rozumiem był zaksięgowany, dopiero potem zleceniodawca wywinął
    numer. Jeżeli przyjąć taką zasadę, to każdy przelew można zadaklarować jako
    pomyłkowy/błędny. Należy złozyć reklamację listem poleconym. Opisz sytuację,
    podaj link do aukcji, powołaj się na tytuł przelewu - zakładam że był tam
    opis i numer aukcji. Zażądaj w niej pisemnej odpowiedzi. Jeżeli po miesiącu
    nie będzie odpowiedzi lub bank nie odblokuje kwoty, wyślij wniosek do
    arbitra bankowego. Arbiter rozpatruje sprawy o kwotę do 5000 zł.

    Bogdan B.