    From: "krab" <_...@k...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: problem w mbanku !!
    Date: Sat, 1 May 2004 16:58:56 +0200

    > Napiszesz gdzie to słyszałeś?

    to jest mozliwe (nie)tylko w mbanku :-)) , zadufanie i chamstwo obsługi są
    mi z tego banku osobiście znane i potrafię sobie wyobrazić, że ktoś podjął
    tam taką kryminalną decyzję.(ale jak zwykle zanzaczam, ze znam banki o
    wyzszej skali debilnosci)

    MAM nadzieję, że TEN wątek nie skończy się standardowo - czyli na kilku
    pyskówkach :-))))) i autorka tematu - wyjasni nam kiedyś - jaki jest całości
    finał !! a powinna się tym "pochwalic" nawet jesli wrecza jej lapowke
    Temat jest po prostu aż trudny do uwierzenia - i mam nadzieję, że nie
    skończy się zwykłym rozmyciem i zapomnieniem ! bo finał powinien iść aż do
    wyjaśnienia - czyli jeśli trzeba to do sądu nawet.(pomijam sprawę z
    nieuczciwym allegrowiczem - mnie interesuje sprawa bankowej samodzielnosci w
    dzialaniu obciazajacym czyjes prywatne konto bankowe, w ktorym banczek bawi
    !! się w wymiar sprawiedliwości)
    Całkiem niedawno był tu wątek o tym jak pomyłkowo wpłacone na konto
    pieniądze - stały się nieodzyskiwalne (zabrał je zaraz US), wraz z motywacją
    i opinią sądową - może ktoś ma jeszcze ten link z prasy - aby podrzucić
    autorce dla pomocy ?

    ps
    mam tez nadzieje, ze nie jest to (nie)świadome oczernianie ?! więc bardzo
    prosze autorke o relacje - co zrobila i z jakim efektem
    - Czy możesz nam też napisać o JAKĄ kwotę tu chodzi ?
    - czy dokonałaś zapisu historii operacji na dysku ? na wypadek matactwa ze
    strony banku ?