eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiproblem z certyfikatem meritum bankRe: problem z certyfikatem meritum bank
  • Data: 2011-07-15 09:26:29
    Temat: Re: problem z certyfikatem meritum bank
    Od: "Kamila Wardyn [Meritum Bank]" <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On Jul 14, 8:07 pm, nn <n...@...nn> wrote:
    > i sprawa jasna - Thunderbird ma blad, ze nie odroznia niewaznego
    > certyfikatu od certyfikatu, ktorego waznosc wygasla
    -https://bugzilla.mozilla.org/show_bug.cgi?id=336599
    >
    > natomiast meritum podpisuje maile certyfikatem waznym do 3 lipca (czyli
    > nie waznym od dobrych paru dni)
    >
    > pozostawie sprawe bez komentarza....

    Szanowni Państwo,

    Dziękujemy za informację. Jednocześnie pragniemy Państwa poinformować,
    że Meritum Bank ICB S.A. posiada informacje o utracie ważności
    certyfikatu, którym podpisywane są wiadomości kierowane z adresu email
    k...@m...pl. Zapewniamy, iż Bank podjął działania mające na
    celu niezwłoczne usunięcie powstałej nieprawidłowości. Jednocześnie
    pragniemy potwierdzić, że treść wiadomości kierowanych z tego adresu
    poczty email ma charakter prawidłowy. Chcielibyśmy również zaznaczyć,
    że sytuacja z certyfikatem dotyczy wyłącznie wiadomości email i nie ma
    żadnego związku z przebiegiem transakcji finansowych w Meritum Banku.
    Dodatkowo, poprawność danych mogą Państwo poprzez kontakt z Infolinią
    Banku pod jednym z numerów: 801 980 888, (+48) 58 77 88 888 lub (+48)
    58 88 80 888.

    W imieniu Meritum Bank - Kamila Wardyn

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1