eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiproblem z mastercardem chipowym mBankuRe: problem z mastercardem chipowym mBanku
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.glorb.com!n
    peer02.iad.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!feed-me.highwinds-media
    .com!nx02.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-0
    2.news.neostrada.pl!atlantis.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl!not-for-mail
    From: Michal_Ko <m...@n...org>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: problem z mastercardem chipowym mBanku
    Date: Wed, 17 Feb 2010 00:39:20 +0100
    Organization: TP - http://www.tp.pl/
    Lines: 37
    Message-ID: <hlfag2$jvl$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    References: <e...@o...googlegroups.com>
    NNTP-Posting-Host: ggq10.internetdsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Trace: atlantis.news.neostrada.pl 1266363714 20469 83.12.172.10 (16 Feb 2010
    23:41:54 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...neostrada.pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 16 Feb 2010 23:41:54 +0000 (UTC)
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.23 (X11/20090817)
    In-Reply-To: <e...@o...googlegroups.com>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:518673
    [ ukryj nagłówki ]

    plusz pisze:
    > mam Mastercarda z mBanku - tego z chipem.
    >
    > co piąta transakcja to odmowa. Co ciekawe, centrum autoryzacji
    > twierdzi, że nie ma żadnych odrzuceń po ich stronie
    > żona ma taką sama kartę i ten sam problem.
    >
    > problem na różnych POSach, różnych firm.
    >
    > ciekawy wydruk wygenerował się dzisiaj z POSa w Cinema City- żona ma
    > identyczny (w innym terminalu)
    > nie ma kwoty, jest pełny numer karty, jest numer AID, numer paczki, nr
    > rachunku, ale data to 00/00/10 czas 12:37:47
    > na slipie nie ma kwoty, jest komunikat "transakcja nieudana"
    >
    > poza tym autoryzacja zwykle trwa znacznie dłużej niż innych kart. No i
    > w przypadku nieudanej transakcji zawszę wyjmuję druga kartę (citi) i
    > transakcja przechodzi błyskawicznie i bez problemu
    >
    > jakieś pomysły?

    Powiem tyle, że moja działa w 100% dobrze- i gdyby to miał być jakiś
    bardziej zorganizowany problem, to już na forum mbanku dawno by huczało.
    Zamów po prostu może duplikat- o ile masz KK (zwykłą) to będzie płatne,
    ale ponoć jeśli uargumentujesz, że zamawiasz bo karta nie działa, to
    dają za darmo.

    --
    Michał

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1