-
1. Data: 2010-02-16 16:06:18
Temat: problem z mastercardem chipowym mBanku
Od: plusz <p...@g...com>
mam Mastercarda z mBanku - tego z chipem.
co piąta transakcja to odmowa. Co ciekawe, centrum autoryzacji
twierdzi, że nie ma żadnych odrzuceń po ich stronie
żona ma taką sama kartę i ten sam problem.
problem na różnych POSach, różnych firm.
ciekawy wydruk wygenerował się dzisiaj z POSa w Cinema City- żona ma
identyczny (w innym terminalu)
nie ma kwoty, jest pełny numer karty, jest numer AID, numer paczki, nr
rachunku, ale data to 00/00/10 czas 12:37:47
na slipie nie ma kwoty, jest komunikat "transakcja nieudana"
poza tym autoryzacja zwykle trwa znacznie dłużej niż innych kart. No i
w przypadku nieudanej transakcji zawszę wyjmuję druga kartę (citi) i
transakcja przechodzi błyskawicznie i bez problemu
jakieś pomysły?
--
plusz
kalkulatorlokat.pl
-
2. Data: 2010-02-16 22:22:48
Temat: Re: problem z mastercardem chipowym mBanku
Od: "witrak()" <w...@h...com>
On 2010-02-16 17:06, plusz wrote:
> mam Mastercarda z mBanku - tego z chipem.
>
> co piąta transakcja to odmowa. Co ciekawe, centrum autoryzacji
> twierdzi, że nie ma żadnych odrzuceń po ich stronie
> żona ma taką sama kartę i ten sam problem.
>
> problem na różnych POSach, różnych firm.
>
> ciekawy wydruk wygenerował się dzisiaj z POSa w Cinema City- żona ma
> identyczny (w innym terminalu)
> nie ma kwoty, jest pełny numer karty, jest numer AID, numer paczki, nr
> rachunku, ale data to 00/00/10 czas 12:37:47
> na slipie nie ma kwoty, jest komunikat "transakcja nieudana"
>
> poza tym autoryzacja zwykle trwa znacznie dłużej niż innych kart. No i
> w przypadku nieudanej transakcji zawszę wyjmuję druga kartę (citi) i
> transakcja przechodzi błyskawicznie i bez problemu
>
> jakieś pomysły?
Może chip jest uszkodzony ?
witrak()
-
3. Data: 2010-02-16 23:39:20
Temat: Re: problem z mastercardem chipowym mBanku
Od: Michal_Ko <m...@n...org>
plusz pisze:
> mam Mastercarda z mBanku - tego z chipem.
>
> co piąta transakcja to odmowa. Co ciekawe, centrum autoryzacji
> twierdzi, że nie ma żadnych odrzuceń po ich stronie
> żona ma taką sama kartę i ten sam problem.
>
> problem na różnych POSach, różnych firm.
>
> ciekawy wydruk wygenerował się dzisiaj z POSa w Cinema City- żona ma
> identyczny (w innym terminalu)
> nie ma kwoty, jest pełny numer karty, jest numer AID, numer paczki, nr
> rachunku, ale data to 00/00/10 czas 12:37:47
> na slipie nie ma kwoty, jest komunikat "transakcja nieudana"
>
> poza tym autoryzacja zwykle trwa znacznie dłużej niż innych kart. No i
> w przypadku nieudanej transakcji zawszę wyjmuję druga kartę (citi) i
> transakcja przechodzi błyskawicznie i bez problemu
>
> jakieś pomysły?
Powiem tyle, że moja działa w 100% dobrze- i gdyby to miał być jakiś
bardziej zorganizowany problem, to już na forum mbanku dawno by huczało.
Zamów po prostu może duplikat- o ile masz KK (zwykłą) to będzie płatne,
ale ponoć jeśli uargumentujesz, że zamawiasz bo karta nie działa, to
dają za darmo.
--
Michał
-
4. Data: 2010-02-17 13:52:54
Temat: Re: problem z mastercardem chipowym mBanku
Od: plusz <p...@g...com>
On 17 Lut, 00:39, Michal_Ko <m...@n...org> wrote:
> Powiem tyle, że moja działa w 100% dobrze- i gdyby to miał być jakiś
> bardziej zorganizowany problem, to już na forum mbanku dawno by huczało.
> Zamów po prostu może duplikat- o ile masz KK (zwykłą) to będzie płatne,
> ale ponoć jeśli uargumentujesz, że zamawiasz bo karta nie działa, to
> dają za darmo.
problem w tym, ze żona też miała takie dziwne odmowy
poobserwuję jeszcze i zobaczę czy będzie się powtarzać
--
plusz
-
5. Data: 2010-02-17 14:30:33
Temat: Re: problem z mastercardem chipowym mBanku
Od: "Valdi" <V...@v...pl>
"plusz"
news:21215531-156a-4d6a-991e-1e1b29f33d22@15g2000yqa
.googlegroups.com
> problem w tym, ze żona też miała takie dziwne odmowy
> poobserwuję jeszcze i zobaczę czy będzie się powtarzać
To tylko luźne przypuszczenie, ale kto wie czy mBank nie zaserwował swoim
klientom powtórki z rozrywki.
Pamiętam, że kiedy wchodziły pierwsze hybrydki do oferty wśród delfinów była
jakaś partia, którą nie dało się płacić w niektórych terminalach -
sprzedawca/klient otrzymywał komunikat, że nie można przeprowadzić
transakcji. Wymiana karty pomagała. Może z MC jest podobnie?