  • Data: 2008-08-02 21:31:10
    Temat: Re: problem z przelewem zagranicznym w euro w BGŻ
    Od: STranger <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    MK pisze:
    > "STranger" <p...@b...pl> wrote in message

    > http://dlaciebie.bzwbk.pl/12770

    Niestety, nic mi to nie dało. To opis polskiego IBAN, a nie holenderskiego.
    Nadal nie wiem jak na podstawie numeru konta beneficjenta o 9 cyfrach i
    BIC banku beneficjenta w postaci: RABONL2U wyliczyć numer konta w
    systemie IBAN?
    Jak wyliczyć te liczby kontrolne?

    Powiedzmy ze nr konta w banku holenderskim to 1234 56 789 a BIC: RABONL2U.
    Jak wyliczyć na tej podstawie IBAN??

    --
    pozdrawiam
    STranger