  • Data: 2005-09-11 18:16:43
    Temat: Re: problemy z BIK
    Od: Marcin Lubojański <marcin.lubojanski_usun_to@i_to_tez.gmail.com> szukaj wiadomości tego autora

    Marcin_P. napisał(a):

    > to na

    > Dworcowa to chyba dawny BZ, a na Krakowską to przenieśli mi konto z
    > Gliwickiego Banku Handlowego.
    > Gliwicki to chyba był jeszcze wchłonięty przez WBK.
    >
    > Czyli obsługa po dawnym Banku Zachodnim jest jeszcze z czasów PRL, tak jak
    > sam bank na Dworcowej chyba nie remontowany od tamtego czasu :)

    No nieźle. Po raz kolejny moja teoria, że obsługa w dawnym BZ nie dość
    że nie zawsze miła to na pewno nie kompetentna (w przeciwieństwie do
    byłego WBK gdzie PRZEWAŻNIE znali chociaż swoją ofertę ;-P )
    potwierdziła się.

    Pozdrawiam
    Marcin Lubojański
    www.tramping.slask.prv.pl - relacje, galeria, porady, niusy, tablica