    From: "kashmiri" <k...@i...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: problemy z firma "skarbiec"
    Date: Fri, 7 Mar 2008 00:44:49 -0000

    Użytkownik "em" <e...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:e6031b4a-6856-439c-af99-29652aca06df@o77g2000hs
    f.googlegroups.com...
    o77g2000hsf.googlegroups.com...

    > obawiam się że ja nie mogę już się wycofać,przynajmniej bez strat.
    > umowa jest tak napisana że nie ma możliwości odwrotu.
    > chyba że zrezygnujesz z wpłaconych pieniędzy.
    > wierz mi że to tylko początek kosztów tej pożyczki.
    > napisałam o tym raczej ku przestrodze,
    > w tej chwili już pogodziłam się ze stratami ale chciałabym ostrzec
    > innych przed błedem który popełniłam
    > pozdrawiam

    KAŻDĄ UMOWĘ NA ŚWIECIE można dowolnie wypowiedzieć. Co najwyżej trzeba się
    liczyć z koniecznością poniesienia tzw kary umownej (kary zapisanej w
    umowie). Natomiast jeżeli kluczowe zapisy umowy są niezgodne z obowiązującym
    prawem, możesz zerwać umowę bez żadnych konekwencji, i nikt Ci nic nie
    zrobi.
    Dlatego mówię, kiedy tylko otrzymasz od nich kasę do ręki, wręcz im na
    piśmie wypowiedzenie umowy, powołując się na wady w umowie, oraz pieniądze
    pomniejszone o wysokość opłaty wstępnej.
    Nic Ci nie zrobią - bo umowa NIE BYŁA WAŻNA - a Ty finansowo wyjdziesz na
    zero.